Ce este Celebro

Celebro este agenția de branding din Iași, specializată în strategie de brand, brand naming și identitate de brand. Din 2011, construim fundații și structuri pe care se dezvoltă mărci naționale sau regionale. Credem în strategie, în idee, în adevăr, în esență și suntem dedicați creării celor mai reprezentative nume de marcă, experiențelor unice și soluțiilor inovative.

Scopul agenției Celebro este să faciliteze întâlnirea companiilor cu viitorul, oferindu-le soluții de branding relevante și valoroase.

Celebro este pentru puțini. Din punctul nostru de vedere, totul ține de compatibilitate și încredere. De aceea suntem foarte atenți atunci când ne alegem clienții. Aceștia au produse în care trebuie să credem, pe care le consumăm sau servicii pe care le folosim.

Celebro nu lucrează oricum. Celebro abordează fiecare proiect cu rigurozitate. Colaborările noastre se desfășoară fie pe bază de abonament lunar pentru servicii de strategie de brand, fie prin contracte punctuale pentru proiecte de creație specifice. În plus, pentru a garanta eficiența și calitatea fiecărui proiect de branding, lucrăm lunar cu un număr limitat de companii, evitând conflictele de interese între acestea.

Nici oricând. Pentru o prioritizare eficientă, lunar, lucrăm cu maxim 5 companii distincte și care nu își reprezintă una-alteia concurență directă.

Testimoniale

Ioana Atasiei, Președinte Salvați Copiii Iași:

“Am început să lucrăm cu Celebro încă de când nu erau “celebrii” pe care îi știm astăzi iar Salvați Copiii Iași accesase primele fonduri din proiecte europene ( ce vremuri…) și Loredana ( a.k.a Sigur că se Poate) ne-a dat primele idei despre promovare, imagine, dezarmându-ne ( atunci, ca și acum) cu calmul ei imperturbabil în momentul în care lucrurile trebuiau rezolvate la foc automat, de preferință ieri.  Nici acum nu ne dăm seama cum ne-a suportat atâta timp….

Între timp, am crescut, și unii și alții, iar Celebro înseamnă mai mult decât Loredana, înseamnă o echipă profesionistă, creativă, care își asumă proiectele cu seriozitate și responsabilitate, cu foarte mult respect pentru client și pentru așteptările acestuia.

Cred ca le-am descoperit rețeta succesului, după o analiză foarte atentă: se iau multe idei fantastice (pe care le au tot timpul la îndemână), se amestecă bine, se  adaugă muncă, cercetare,  inspirație (fără limite) și mult suflet. Un strop de magie (da, au și din asta) și proiectul e gata!”

Adrian Aramă, founder Aramaic:

“Colaborarea cu Celebro a fost o etapă în care mi-am putut depăși nivelul în care stăteam blocat de mulți ani. Am reușit să mă văd și din exterior, ajutorul oferit de profesioniștii Celebro m-a ajutat să văd realitatea într-un mod mai bun. Orice schimbare performantă implică colaborarea cu un Profesionist. Celebro este Profesionistul care m-a ajutat să mă văd și să ajung la un nivel superior!”

Diana Tănase, Brand Manager Dermatologie, Antibiotice:

“De 4 ani lucrăm împreună strălucitor și am senzația că ne cunoaștem de-o viață! Împreună l-am făcut celebru pe Bucă și am construit universul familiei Chele. Împreună am ‘setat trenduri’ în comunicarea către tătici și am scris povesti cu oxid de zinc. Împreună am oferit echipei de nota 10: mămici, tătici și voinici, manuale concepute cu grijă, iubire și protecție precum MAMAtematica familiei și aBEBEcedar…

Mi-e drag de voi, așa cum mi-e drag de TineRO iar pentru următorii 10 ani am o singura recomandare pentru Atelier Celebro: Ia Soarele cu tine, ca să #stralucestidebineceesti!”

Cristina Potolincă, Director Executiv Agropan Impex (Panifcom):

“Celebro ne-a descoperit povestea și a făcut în așa fel încât să o transmitem clar, obiectiv și onest către clienții noștri. Am construit împreună, în ultimii ani, cel mai iubit și recognoscibil brand de panificație din zona Moldovei. Cu răbdare, încredere, tact, magie, nenumărați profesioniști ce și-au dovedit competențele pe zona de creație și strategie, am conturat campanii la care rezultatele concrete nu au întârziat să apară. Celebro are curaj și ni l-a transmis și nouă reușind să ieșim din punct de vedere al comunicării de brand din zona banalului (o pâine e doar o pâine ).

Sigur, mai sunt multe lucruri de făcut, avem multe planuri împreună, dar drumul și destinația ne sunt mai clare.”