Servicii de naming
Numele corect este numai o chestiune de stil. O alegere menită să diferențieze și să poziționeze un business, un produs, o reputație sau un serviciu – namingul, ca și proces în sine, nu este la îndemâna oricui. Celebro foloseste o metodă unică de generare a numelor (Onomastic Functional Diagram™), metodă prin care se garantează unicitatea, funcționalitatea și sonoritatea distinctă în raport cu o serie de valori propuse. Astfel, numele ales devine un nume onomastic, un nume propriu ce se va intersecta cu diferite tipologii de consumatori ca parte integrantă din viețile acestora.
Namingul, per se, are un soi de craft particular. Este foarte dificil să integrezi o poveste în câteva rânduri, darămite într-un cuvânt, sau două sau trei. Tocmai aici intervenim noi ca agenție ce numește și cel mai greu de numit nume.
Când luăm în considerare crearea de nume noi admitem că sunt destul de multe tehnici de obținere a unui prototip verbal. Acest simbol lingvistic nu va ieși neapărat învingător dintr-o serie de variante mai mult sau mai puțin inspirate. Mind-mapping, imagini înrudite cu un teritoriu creativ, metafore, scalare abstractă etc. sunt sisteme de generare de nume care, până la urmă ne conduc în aceeași direcție. La Celebro depășim acestă traiectorie lingvistică tocmai pentru a vă numi cel mai bun nume la care să exclamați “oare cum de nu m-am gândit și eu la asta?”
- identitate verbala si sisteme de nomenclatură
- identitate vizuală
- brand naming
- naming strategy
- brand research
- cercetare lingvistică
- audit lingvistic – testare
- cercetare digitală
- protecție a mărcii