Servicii de Naming

Numele corect este numai o chestiune de stil. O alegere menită să diferențieze și să poziționeze un business, un produs, o reputație sau un serviciu – namingul, ca și proces în sine, nu este la îndemâna oricui.

Servicii de naming

Numele corect este numai o chestiune de stil. O alegere menită să diferențieze și să poziționeze un business, un produs, o reputație sau un serviciu – namingul, ca și proces în sine, nu este la îndemâna oricui. Celebro foloseste o metodă unică de generare a numelor (Onomastic Functional Diagram™), metodă prin care se garantează unicitatea, funcționalitatea și sonoritatea distinctă în raport cu o serie de valori propuse. Astfel, numele ales devine un nume onomastic, un nume propriu ce se va intersecta cu diferite tipologii de consumatori ca parte integrantă din viețile acestora.

Namingul, per se, are un soi de craft particular. Este foarte dificil să integrezi o poveste în câteva rânduri, darămite într-un cuvânt, sau două sau trei. Tocmai aici intervenim noi ca agenție ce numește și cel mai greu de numit nume.

Când luăm în considerare crearea de nume noi admitem că sunt destul de multe tehnici de obținere a unui prototip verbal. Acest simbol lingvistic nu va ieși neapărat învingător dintr-o serie de variante mai mult sau mai puțin inspirate. Mind-mapping, imagini înrudite cu un teritoriu creativ, metafore, scalare abstractă etc. sunt sisteme de generare de nume care, până la urmă ne conduc în aceeași direcție. La Celebro depășim acestă traiectorie lingvistică tocmai pentru a vă numi cel mai bun nume la care să exclamați “oare cum de nu m-am gândit și eu la asta?”

  • identitate verbala si sisteme de nomenclatură
  • identitate vizuală
  • brand naming
  • naming strategy
  • brand research
  • cercetare lingvistică
  • audit lingvistic – testare
  • cercetare digitală
  • protecție a mărcii

Vrei să ne contactezi?

Dacă ești interesat de acest serviciu, te așteptăm!

Strategie de brand

Brandul nu are o definiție aparte, standard, însă noi considerăm că acesta reprezintă interacțiunea între tangibil și emoțional ce gravitează în jurul unui produs sau al unui concept.

Strategie de brand

Brandul nu are o definiție aparte, standard, însă noi considerăm că acesta reprezintă interacțiunea între tangibil și emoțional ce gravitează în jurul unui produs sau al unui concept.

Pornim mereu dintr-un punct comun în care se va naște o poveste ce o ducem mai departe către clienții tăi. Aceasta va fi expusă în funcție de preferințele lor cu privire la așteptările legate de brand și de valorile acestuia.

Strategie de comunicare

Până acum ceva timp serviciile concurente se puteau diferenția după preț, calitate, termene de execuție, siguranța execuției – în ziua de azi există foarte puține diferențe sau chiar deloc in ceea ce priveste factorii raționali.

Strategie de comunicare

Până acum ceva timp serviciile concurente se puteau diferenția după preț, calitate, termene de execuție, siguranța execuției – în ziua de azi există foarte puține diferențe sau chiar deloc in ceea ce priveste factorii raționali.

Clienților li se promite în fiecare zi tot mai mult iar ei percep că primesc din ce in ce mai puțin: 100% la timpul potrivit, la prețul minim, în cele mai bune condiții de transport… Toate promisiunile sunt doar vorbe goale care se pierd în multitudinea de informații transmise astfel și care duc în final la o reacție de respingere din partea consumatorului care își schimbă modul în care face alegerile.

Clientul alege astazi produsul sau serviciul unui anumit furnizor nu pentru că este diferit ci pentru că are încredere în el și pentru confortul colaborării.

Strategiile Celebro  răspund la întrebările ce trebuie să faci, când, cum și cât să investești ca să îți atingi obiectivele.

Pașii strategiei:

  1. cercetarea contextului
  2. elaborarea strategiei
  3. construirea unui plan de marketing pe baza strategiei
  4. calendar de marketing,
  5. bugetare
  6. implementare
  7. evaluare constantă

Implementare campanii integrate

Punem accent pe rezultate și cifre și știm că succesul tău este singura modalitate prin care noi avem succes. De aceea, lucrăm numai cu oameni pasionați pentru implementarea proiectelor clienților noștri.

Implementare campanii integrate

Punem accent pe rezultate și cifre și știm că succesul tău este singura modalitate prin care noi avem succes. De aceea, lucrăm numai cu oameni pasionați pentru implementarea proiectelor clienților noștri. Cântărim tot ce pui, ca și cum ar fi de la noi: obiective, așteptări, bugete. Justificăm fiecare alegere și nu credem în rețete general valabile. Avem experiență pozitivă cu business-uri dificile, răbdare ieșită din comun și workoholism poetic.

Toate serviciile cuprind și:

  1. consiliere cu privire la oamenii implicați în proiect: parteneri, furnizori, producție materiale publicitare,
  2. selectarea corectă a canalelor de distribuție a mesajelor
  3. configurarea echipei de implementare
  4. supervizarea implementării

Employer Branding

Lumea este în schimbare…România este în schimbare. Deficitul de angajați este o problemă actuală căreia companiile trebuie să îi facă față. Potențialii angajați nu mai aleg o companie care să le asigure doar confortul financiar ci și beneficii ce țin de cultura organizațională a unei firme.

Employer branding

Lumea este în schimbare…România este în schimbare. Deficitul de angajați este o problemă actuală căreia companiile trebuie să îi facă față. Potențialii angajați nu mai aleg o companie care să le asigure doar confortul financiar ci și beneficii ce țin de cultura organizațională a unei firme. Cultura organizațională nu este ceva ce poate fi copiat, ce poate fi modificat zilnic în funcție de trenduri ci este un set de valori transmis, urmat și generat de membrii unei firme prin efort colectiv și este sau ar trebui să fie ceva autentic. Atunci când marketingul și resursele umane iși unesc forțele, cultura organizațională poate fi corect creată și transmisă în așa fel încât să fidelizeze angajații și să le crească productivitatea. Astăzi nu mai este suficient ca o companie sa comunice eficient doar cu exteriorul ci este important să înceapă cu proprii angajați.

Strategie CSR

Relațiile unei companii cu societatea (locală, națională și internațională) sunt mult mai complexe și mai interdependente astăzi decât în anii anteriori – în majoritatea cazurilor nu mai este vorba doar despre un proces de vânzare-cumparare ci despre acceptare, respect, emoție, empatie.

Strategie CSR

Relațiile unei companii cu societatea (locală, națională și internațională) sunt mult mai complexe și mai interdependente astăzi decât în anii anteriori – în majoritatea cazurilor nu mai este vorba doar despre un proces de vânzare-cumparare ci despre acceptare, respect, emoție, empatie. Responsabilitatea socială nu mai este opțională – noile generații de consumatori se indreaptă către companiile cu personalități puternice, clare, transparente, coerente și autentice. Campaniile care integrează programe de CSR generează beneficii financiare, de imagine, de reputație și de notorietate.

Celebro are o predilecție nativă pentru soluții cu impact social puternic.