Proiectele Celebro

(Pagină în construcție)

Celebritatea este o stare de spirit prezentă în cele mai mici detalii. Totodată, celebritatea contrabalansează marile provocări. Respectăm până la acordul fin buna-credință a celor care au vrut și mai mult de la noi. We made famous until now:

Pocketalk. Deschide lumea!

Lansarea pe piața din România, printr-o strategie unitară de brand și prin implementarea unor campanii naționale de comunicare, a celui mai dorit translator de buzunar din lume.

Strategie de brand / Strategie de comunicare online și offline/ Organizare eveniment/ Implementare campanii

Grânarii. Dă-te pe brazdă!

Identitate verbală și vizuală, strategie de brand, precum și definirea unor linii generale de comunicare pentru Asociația Cultivatorilor de Cereale și Plante Tehnice din Iași.

Naming / Identitate verbală / Identitate vizuală de brand / Strategie de brand / Strategie de comunicare

CutadenBebe. Mămici, tătici și voinici

Strategie de comunicare și implementare desfășurată atât in mediul offline cât și in cel online pentru brandul cu tradiție în sănătatea noilor născuți.

Strategie de comunicare online și offline/ Implementare campanii

Fezivit C – Strălucești de bine ce ești!

Campanie de comunicare desfășurată atât in mediul offline cât și în cel online pentru brandul de suplimente alimentare ce aduce o stare de bine și care te va face să iei mereu soarele cu tine.

Strategie de comunicare online și offline/ Implementare campanii

Cutaden. Familia Chele.

Storytelling înglobat într-o campanie de comunicare cu vizibilitate atât în mediul online cât și în cel offline, cu scopul de a reaminti un “produs vedetă” care se află în piață de peste 65 de ani.

Strategie de comunicare online și offline/ Storytelling vizual/ Implementare campanii

Misavan. 20 de ani de pasiune!

Strategie de brand, transpusă în paralel într-o strategie de comunicare, pentru unul dintre brandurile cu cea mai rapidă ascensiune în piața de profil din România, brand ce oferă soluții de curățenie în mediul casnic și la birou.

Strategie de brand/ Strategie comunicare online și offline/ Implementare campanii

Panifcom. Ai luat și pâine?

Consolidarea printr-o strategie de comunicare omogenă a celui mai cunoscut și iubit brand de panificație din Iași.

Strategie de brand/ Strategie de comunicare/ Identitate verbală / Identitate vizuală/ Packaging/ Naming/ Implementare campanii online și offline

Salvați Copiii – Gala Zambet în dar

Conceptualizare și implementare campanie de tip CSR în mediul clasic și digital pentru Salvați Copiii, loc plin de fapte bune, unde fiecare gest mic, contează enorm pentru inimile mari.

Strategie de comunicare CSR / Concept eveniment lansare / Identitate verbală și vizuală

Stai la masă cu o faptă bună

Conceptualizare și implementare campanie de tip CSR în mediul clasic și digital pentru Salvați Copiii, loc plin de fapte bune, unde fiecare gest mic, contează enorm pentru inimile mari.

Identitate verbală / Identitate vizuală de brand / Strategie de comunicare / Concept eveniment lansare

Paniversaria. Caravana Panifcom

Trasare și implementare a unei strategii de comunicare coerente, pentru unul dintre cele mai mari evenimente ce sarbătorește Ziua Internațională a Pâinii, Ziua Pâinii Panifcom.

Strategie de comunicare / Naming / Concept eveniment lansare / Implementare

CutadenBebe.
Pe locuri… fiți gata… start împotriva fundulețelor iritate!

Campanie de comunicare desfășurată atât in mediul offline cât și in cel online pentru brandul cu tradiție în îngrijirea noilor născuți.

Strategie de comunicare online și offline/ Realizare spot video

Tinero® te înțelege. Se vede pe fața ta! Strategie de comunicare desfășurată atât în mediile clasice de comunicare cât și în cele digitale, pentru formula perfectă pentru tenul cu imperfecțiuni.

Strategie de comunicare online și offline/ Implementare campanii

Poy! Spală vasele cu plăcere

Identitate verbală și vizuală, packaging, strategie de brand precum și definirea unor linii generale de comunicare transpuse în campanii naționale pe mediile clasice și cele digitale pentru Player of the Year, detergentul cu care vasele se spală de plăcere.

Naming/ Identitate verbală/ Identitate vizuală de brand/ Packaging/ Strategie de comunicare online și offline/ Implementare campanii

Identitate verbală și vizuală, packaging, strategie de brand și de conturare a unui stil vizual omogen, pentru o gamă amplă de produse cosmetice și de igienă personală.

Naming / Identitate vizuală de brand / Packaging /
Strategie de comunicare

Salvați Copiii – Semimaraton Iași

Conceptualizare și implementare campanie de tip CSR în mediul clasic și digital pentru Salvați Copiii, loc plin de fapte bune, unde fiecare gest mic, contează pentru inimile mari.

Strategie de comunicare de tip CSR / Identitate vizuală

Identitate verbală și vizuală, personal branding, strategie de brand, campanie de lansare și campanii în mediul digital, pentru locul încărcat de frumusețe din Iași.

Naming / Identitate verbală / Identitate vizuală de brand / Personal branding / Strategie de comunicare

Tribo. Get together!

Identitate verbală și vizuală, strategie de brand, campanie de lansare și campanii în mediul digital, pentru unul dintre cele mai frecventate locuri de întâlnire a studenților care vin de peste tot la Iași.

Naming / Identitate verbală /
Identitate de brand / Strategie de comunicare

Vrei să vezi mai multe din proiectele noastre? Urmărește-ne pe Instagram!

Instagram